۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۹۷۴۷
در اهواز برگزار می شود؛

همایش استانی بیانیه گام دوم| افتتاح فروشگاه انتشارات بوستان کتاب

همایش استانی بیانیه گام دوم| افتتاح فروشگاه انتشارات بوستان کتاب
حجت الاسلام غیبی از برگزاری همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افتتاح فروشگاه انتشارات بوستان کتاب در اهواز خبر داد.
حجت الاسلام اصغر غیبی، سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه تأکید بسیاری بر کار کردن پیرامون فرمایشات رهبری در حوزه علوم اسلامی و انسانی دارد، اظهار داشت: زمانی که بیانیه گام دوم از سوی رهبرانقلاب صادر شد، در استان قم هیأتی از اساتید ارشد دفتر تبلیغات و دانشگاه باقرالعلوم شکل گرفت.

سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه در هفته گذشته همایش ملی گام دوم انقلاب برگزار شد، خاطرنشان کرد: دانشمندان، علما و محققان درباره بیانیه گام دوم انقلاب تحقیقات بسیار ارزنده‌ای به رشته تحریر در آوردند و اکنون در قالب مجموعه‌ای بنام «مجموعه آثار علمی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» در ۶ جلد طراحی و از سوی انتشارات بوستان کتاب چاپ شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: فردا از ساعت ۱۵:۳۰ همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور آیت الله موسوی جزایری و مسئولان استانی در تالار شهید جمالپور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غیبی با بیان اینکه طلاب و نخبگان استانی در همایش حضور خواهند داشت، افزود: محور سخنرانی‌ها در رابطه با بیانیه و وظایف عموم نسبت به آن است، ضمن اینکه از ۶ جلد کتاب «مجموعه آثار علمی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه فروشگاه بوستان کتاب فردا در جنب موسی بن جعفر (ع) کوی انقلاب افتتاح می‌شود، ادامه داد: فروشگاه فردا در تالار شهید جمالپور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود همچنین در خود همایش از ۵ مؤلف دارای آثار حوزوی در زمینه مباحث اعتقادی تجلیل به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است، محمدباقر انصاری، مدیر مؤسسه انتشارات بوستان کتاب قم نیز از دیگر سخنرانان همایش است. /۹۴۵۶/ت303/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حاتم شرفی
ارسال نظرات